Zelda

Kedves család, rokonság, barátok és az érdeklődő ismerősök. Elsősorban nektek hoztam létre ezt az oldalt, hogy nyomon tudjátok követni mi van velünk, de talán azoknak is segítségére lehet, akik ugyanígy mint mi májtranszplantáción fognak átesni Essenben. Szeretném kihagyni az érzelmeket és csak a történésekről beszámolni. Aki átélte az tudja milyen, aki nem élte át annak nem is kell tudni.

Címkék

Friss topikok

  • Zsuzsanna Kelcz Miguel: Helloooo!! Latom minden a legnagyobb rendben; mar kezdtem aggodni(csorgettem a telcsidet és sms-t... (2013.05.20. 08:32) Itthon
  • Siposné Kohány Andrea: Örülök, hogy a nehezén túl vagytok, és hogy haza tudtatok jönni!Nagy dolgon vagytok túl!További gy... (2013.04.12. 17:18) megyünk hazaaaaaaa!!! Juhééééé!!!
  • gitta11: De édesek;))))) (2013.04.07. 18:19) Nórival
  • gitta11: Jajjj nagyon örülök!! Nori- Zelda kompozíció: az angyalok mindig rátalálnak egymásra;) (2013.04.07. 18:13) jó hírek
  • gitta11: ugyanazt tudnäm irni amit csilla. zelda gyönyörüsegtöl be vagyok äjulva. (2013.03.31. 13:26) helyzet 5 héttel a műtét után

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

szerda este óta újra kórházban vagyok...

2013.03.02. 09:25 :: sziltoth

...ezért nem jelentkeztem. Ennek a műtétnek is lehetnek szövődményei, mint bármely más műtétnek, én most ezt a tábort erősítem. Nincs nagy baj, remélem pár nap és kimehetek. Ahogy leválasztották a májamat, egy vékony epevezeték nem záródott le jól, így epecsorgásom van, ami a hasüregben gyűlik fel, betettek egy kis csövet, amin keresztül ezt az epefolyadékot leeresztik. Ennyi :) Remélem azért történik ez velem, mert annyira szerettük volna Lackóval ha mi egy picit átvehetnénk Zelda fájdalmaiból és ne ő szenvedjen. Hála Istennek neki nincsenek szövődményei (ami nagyon ritka egy ekkora műtét után), úgyhogy lehet meghallgattatott a kérésünk :)

Zeldácska jól van, azért van még az intenzív osztályon, mert a gyerekosztályon vírusok vannak és úgy ítélik meg biztonságosabb neki ott. Mi is így gondoljuk. Az ott dolgozó nővérek és orvosok olyan nagy gondot fordítanak minden kis betegükre, mintha az őrangyalaik lennének. Olyan jó nézni ahogy imádják amit csinálnak... szép :)

Zelda és apa továbbra is el nem engedik egymás kezét. Apa óracsörgésre ébred, beszalad hozzám puszit adni erősíteni, aztán fut Zeldához hogy odaérjen mielőtt fölébredne és éjjel egészen addig ott ül és fogja a kezét, míg elalszik.

Nekem is nagyon jó sorom van itt a kórházban, mert nekem is van egy őrangyalom, Nóri (Gitta húga), aki órákat itt ül az ágyam mellett, vagy sétálgatunk, hozott nekem könyveket, virágot, még CT-re is elkísért, sőt végig bent volt az üveg mögött a vizsgálat alatt (olyan cuki, úgy gondoskodik rólam mintha az anyukám lenne) Köszi Nóri! Aztán volt más látogatóm is Marcsi, aki a Ronald házban dolgozik önkéntesként, ő hozott nekem Isteni húslevest is, pont olyan volt amilyet anyu főzött volna nekem, ha itt lenne. Marcsika neked is köszönöm! Szóval hihetetlen hogy milyen messze vagyunk az otthontól és mégsem vagyunk egyedül :) 

2 komment

Címkék: műtétután

A bejegyzés trackback címe:

https://zelda.blog.hu/api/trackback/id/tr535112784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilla Páczai 2013.03.02. 19:38:18

Ne ijesztgess Minket te csaj!!! Vigyázz magadra! Örülök,hogy Zelda jól van,te is épülj fel hamar!Sok puszi!

Zsuzsanna Kelcz Miguel 2013.03.02. 22:57:00

de jo tudni, hogy szivvel-lélekkel gondoskodnak rolatok
süti beállítások módosítása