Zelda

Kedves család, rokonság, barátok és az érdeklődő ismerősök. Elsősorban nektek hoztam létre ezt az oldalt, hogy nyomon tudjátok követni mi van velünk, de talán azoknak is segítségére lehet, akik ugyanígy mint mi májtranszplantáción fognak átesni Essenben. Szeretném kihagyni az érzelmeket és csak a történésekről beszámolni. Aki átélte az tudja milyen, aki nem élte át annak nem is kell tudni.

Címkék

Friss topikok

  • Zsuzsanna Kelcz Miguel: Helloooo!! Latom minden a legnagyobb rendben; mar kezdtem aggodni(csorgettem a telcsidet és sms-t... (2013.05.20. 08:32) Itthon
  • Siposné Kohány Andrea: Örülök, hogy a nehezén túl vagytok, és hogy haza tudtatok jönni!Nagy dolgon vagytok túl!További gy... (2013.04.12. 17:18) megyünk hazaaaaaaa!!! Juhééééé!!!
  • gitta11: De édesek;))))) (2013.04.07. 18:19) Nórival
  • gitta11: Jajjj nagyon örülök!! Nori- Zelda kompozíció: az angyalok mindig rátalálnak egymásra;) (2013.04.07. 18:13) jó hírek
  • gitta11: ugyanazt tudnäm irni amit csilla. zelda gyönyörüsegtöl be vagyok äjulva. (2013.03.31. 13:26) helyzet 5 héttel a műtét után

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

a lényeg

2013.02.24. 08:26 :: sziltoth

Ma levették Zeldáról a lélegeztetőt, sikeres volt, ébren van, nagyon ficánkol, de Lac megnyugtatja (azt nem tudjuk akkor mi lesz ha épp akkor is ébren lesz amikor nincs ott, jajj ezért gyógyulnék már én is hamar). Ma én is ott voltam 3-4 órát mellette összebújtunk hárman és nagyon lenyugodott, el is feledkeztem a fájdalmaimról... Sajnos a tubus felsértette a légcsövét és nagyon csúnyán hörög, ez inkább ijesztő nekünk, neki (állítólag) annyira nem borzasztó... hát nem tudom, remélem tényleg így van. Vizet kér, fel akar ülni, picit felültetjük, de annyi zsinór van, feszülnek és muszáj visszafektetni. Szegénykém ha ébren van amikor mi nem vagyunk ott nemcsak ő nem érti az orvosokat, nővéreket, hanem viszont sem értik hogy ő mit szeretne... ki van kötözve, mert kárt tenne magában. Ha ott vagyunk eloldozzuk, mi meg tudjuk nyugtatni. Nem könnyű így látni  a kislányomat, aki pár napja még sikongatva  rohangált a házban, ha elpityeredem, mindig gyorsan arra gondolok, hogy megmentették az életét és hogy mostmár egészséges a mája, az én májamnak egy darabja van a kis pocakjában. Most még szorosabbnak érzem a köteléket mint eddig. Mekkora csodára képes az orvostudomány.

Újra életet adtam Zeldának!

És képzeljétek mostmár az én gyönyörű kincsemnek is olyan hófehér a szeme mint bármelyik egészséges gyereknek, soha ilyen még nem volt, álomszép hófehér a szeme!!! A bőre is olyan üde, rózsaszín, sose tudtam hogy ami eddig a legjobb volt, annál neki létezik még világosabb... álomszép, eddig is az volt, de hihetetlen hogy máris ilyen jól működik :) megmutatták a véreredményét, 5 napra visszamenőleg, volt olyan nap amikor kétszer is lecsekkolták, folyamatosan javul, az ultrahang is jót mutat... szóval nagyon jó :) Egyedül a látvány megszokhatatlan, de napról napra innentől már egyre jobban lesz, alig várom hogy fogyjanak a csövek, asszem mostmár csak 18-20 db körül van, katéterek, seb drén, a tüdejéből vezetik ki a vizet, ekg, vérnyomásmérő, oxigén (már nem maszk, csak cső az orrába), hőmérő, orrszonda, amivel a gyomrából vezetik ki a váladékot, és plusz még kb 13 -14 féle infúzió. Ha Lacus hoz átjátszózsinórt teszek fel képeket. Ja és ami még nagyon jó hír, ma (szombat) míg én ott voltam 3szor kakilt magától, ez is nagyon jó jel :) beindult az emésztés, szuper, ő már enni is kért, sztem hamarosan azt is kap.

Nagyon köszönjük kis szurkolótáborunk hogy vagytok nekünk, sok erőt ad. Külön köszönöm a blogbejegyzéseket, üzeneteket, e-maileket! Külön köszönet az "Egy szív a gyermekekért alapítványnak" az anyagi segítségért! Remélem olvassák ők is a blogom. Nagyon sok szeretetet küldünk innen mindenkinek!!!

4 komment

Címkék: műtétután

A bejegyzés trackback címe:

https://zelda.blog.hu/api/trackback/id/tr105100888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siposné Kohány Andrea 2013.02.24. 12:32:59

Tudod Szilvi ugyanez jutott rögtön eszembe nekem is, ami írtál. Azáltal, hogy te voltál a donor kislányod számára, milyen hihetetlen erős kötelék ez!Valóban kétszer adtál életet neki! És milyen erős, bátor a kislányotok!...

Csilla Páczai 2013.02.24. 12:54:46

Nem tagadom,nagyon megsirattam amit most írtál.Örömömben is,fájdalmamban is. Tényleg nem hivatkoznék mindig erre,de mégis..úgy hiszem,hogy nálam jobban csak az az anya érti a soraidat ,aki épp ezen ment keresztül...Sok emléket idéznek a soraid,melyek hasonlóképp beleégtek az agyamba,talán az idő elfedi őket,de mindig ott lesznek.
Újra életet adtál Neki,és ezt ennél szebben nem is fogalmazhattad volna meg! Zelda napról,napra egészségesebb lesz,és egy új,egy egészségesebb életet élhet. Szaladgálhat,mint minden kisgyerek.Amikor visszanézem Petra 3 éves képeit,a szívem mindig összefacsarodik,a kis kopi fejét látva a szájmaszkban..Ma életerős,vidám,boldog kisgyerek.Zenél,sportol,jól tanul.. Ő is újjászületett akkor.Hiszem,és látom,hogy ezen történések zsigeri szinten részévé válnak ezeknek a gyerekeknek.Mások..Érettebbek bizonyos dolgokban,és eszméletlen módon tudnak küzdeni.Sok embernek lehetünk hálásak,és ahogy ezt te is érzed..csodás tapasztalat,hogy mennyi ember kész segíteni.
Már megszereztem a kisegér mintáját!!Millió puszi!

Kiss Zsuzsa 2013.02.24. 20:53:07

Szilvi és Zelda! Sokat gondolunk rátok.Pont a húslevest emlegettem én is a Zsuzsának, hogy a Szilvinek most biztos ezt vinnénk ha itt lenne egy magyar kórházban.De réméljük minnél hamarabb rendbe jösz hogy ott lehess Zeldával. Nagyon szorítunk! Sok puszi! Zsuzsa Tibi Eszter

gitta11 2013.02.25. 17:33:03

hät en csak pityergek...de inkäbb örömkönnyek ezek. hatalmas dolog ez, kedves Toth csaläd.Csodälatos erzes lehet Szilvi h egy darab belöled a Picikedben van es igen, eletet ad neki es legyünk öszintek Neked is, mert egy anyänak ha beteg a gyermeke, nem teljes a boldogsäga. de most mär, uj mäj, uj elet, boldog vagyok.
süti beállítások módosítása